Torsdag... seegt.

tja. kom nyss hem från skolan.
dagen har varir rätt seg, har varit trött typ hela dagen... :/
första lektionen var som vanligt foto, men lektionen var inte som vanligt, för vi var tvungna att framkalla tillsammans med den andra gruppen i det andra labbet. (i vår klass är vi uppdelade i två olika fotogrupper, och de är i labbet på 2an, och vi på nedrevåningen) det blev rätt trångt, och man var inte van vid hur det funkade där.
framkallade en till bild till nmin bildserie, så nu består den av 6 bilder. blev rätt nöjd faktiskt. nöjd med helheten, men vissa bilder kunde ha blivit bättre. men med tanke på den lilla tiden vi hade så... :)
sen satte vi upp dem i foajen, så att ALLA kan se. :D hihi... har inte ställt ut i foajén förut (eller, jo, men inte foton :P)
 sen gick vi som vanligt och åt på Max. :) vi köpte typ sjukt mkt mat vi tre, och delade på allt. hihi. :) haha, vi köpte: 2 maxmål, en liten pommes frites, 2 läsk, 2 milkshakes och 2 green and garlic-dippar. :D gott var det, och typ för första gången NÅNSIN åt vi upp allt. verkligen ALLT. haha. hungriga flickor... :P och så satt vi och snackade massa roliga grejjor.
sen hade vi engelska, och vi fick sitta ute i solen och läsa en introduktion (typ) till nationella provet. men det blev inte mkt läsande, för man blev distraherad hela tiden av roliga grabbar som provade glasögon och höll på, och folk som pratade om konstiga grejer, dessutom satt jag med musik i öronen, så jag fokuserade på den och började sjunga med och grejer istället för att fokusera på texten... haha. inte bra. men liite fick jag in iaf. :P
sen satt vi ute och chillade, fick solsting och pluggade till naturkunskapsprovet... och ja, sen... kom provet.
det sög. jag sög, rättare sagt. är inte alls säker på hur det gick, men jag vet att det inte gick så bra iaf, med tankepå att mitt svar på typ hälften av frågorna var: "?" eller "???" eller nåt väldigt ologiskt och osammahängande. hoppas jag får G iaf... :/ 

men, jag blev klar ganska snabbt iaf, så kom hem lite tidigare. :) 

nu håller jag på att laga mat åt min lillebror, vet inte om jag orkar äta nåt själv än... men senare kanske. :P

när jag är klar med det ska jag väl... typ chilla, och sen sätta ihop det jag har till Practical Art (delredovisning imorn...) och sen chilla lite mer. :P för första gången på länge känns det som, fast egentligen inte... :P

men... skriver mer senare. kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0