Aj.

hej. sory att jag inte skrivit så mkt idag... har bara inte orkat.
åkte in till stan och köpte en cykel idag, sen när vi kom hem monterade jag ihop den, alldeles själv. jag är så duktig så. faktiskt sant, iaf när det gäller att montera ihop saker, typ möbler o så... :P

sen... tog jag det typ lugnt, chillade hemma... vad gjorde jag egentligen? vet inte riktigt... hmm... men aja, det var menat att idag skulle vara en slapparag, och det var det, så det blev som det skulle bli. och det är ju alltid bra.

hyrde en film idag igen, "på smällen". berydligt bättre än gårdagens film. många har väl antagligen redan sett den, eller iaf vet vad den handlar om, så vi skiter i beskrivningar av den just nu. jag tyckte den var bra iaf, rolig, mysig, trevlig... ja, en skön film.
under filmtittartiden har jag smällt i mig en massa chips o dip. edt var gott, men nu är min mage trött av allt ätande. och av andra saker också. jag har oooont i maaageeen. bara så ni vet. var bara tvungen.

nu ska jag väl sitta vid datorn ett tag till antar jag. börjar bli lite sömnig, men jag vet inte riktigt när jag går och lägger mig.

imorn kommer syrran hit. kommer väl antagligen bli en massa wii, rayman raving rabbids då... haha. hon gillar det. :P det är kul. så, det blir najs.

snart är lovet slut! det känns som det har gått assnabbt. som vanligt med mina lov (och kanske andras också) så går det jättesakta i början, och allt är skitsegt, och sen efter ett tag så går allt i megafart, och plötsligt är det över. det känns skönt på ett sätt, men jobbigt på ett annat. det ska bli skönt att komma tillbaka till alla roliga människor, och på ett sätt skönt att bara komma tillbaka till "det gamla vanliga" (haha) men jobbigt, för jag vet att vi antagligen kommer få en massa nya läxor och prov och grejer. hoppas att det inte kommer en massa på en gång, utan att det har lugnat ner sig lite nu... men ja... det känns ändå ganska kul att ha skola igen faktiskt. 

gah! jag måste skaffa mig ett jobb. de har fortfarande inte svarat på mitt mail, fruktbudet... men jag får väl ringa igen snart. typ imorn, kolla vad som händer. 

mmm... ska sluta skriva nu.

sov gott. kram på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0