Äntligen!

ja, nu har jag suttit här och pluggat i vad som känns som en evighet... men nu är jag klar med kultur och idéhistorian för idag... jag har allt jag behöver för att bara kunna memorera allt... :P det känns bra att ha gjort något vettigt idag i alla fall. eller, jag har typ bara gjort ganska vettiga saker idag.
 först vaknade jag (och det är ju ganska väldigt vettigt...) sen gick jag ut med vovven (bra med motion), sen städade jag rummet (bra för att ja, det är hygieniskt...), sen sydde jag  ihop 2 hål i mina välanvända baggybrallor (det behövdes, man såg halva min rumpa innan... haha), sen gjorde jag mat, och åt den (dessutom rätt nyttig mat! vilket också är bra), sen satte jag mig och pluggade (väldigt bra, behövdes). och det är det jag gjort tills nu.
skulle ju ha träffat J idag också, men ska göra det imorn istället.

nu ska jag... eh, ja antagligen gå ut med hunden igen eftersom det börjar bli dags för det... :P jag orkar inte! jag förstår absolut nte varför, men av någon anledning har jag världens träningsvärk i bakre låren... kan typ inte gå normalt. haha. kan ha att göra med att jag gick runt och shoppade hela dagen igår, men fan, såhär mycket träningvärk får man väl ändå inte av shopping? haha. det här går rakt in i träningsdagboken! :P XD

nä. nu har jag suttit på samma plats i sängen alldeles för länge. dags att göra nåt utanför sängen. :P

hörs senare. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0