"Babel", sova och plugg...

tja. :) har nyss kollat klart på filmen "Babel". den var väldigt bra. tyckte om den. :)

image263

nu ska jag lägga ifrån mig datorn och läsa lite itället snart... ska bara kolla lite grejer först.
imorn får jag sooova! skönt. sista dagen på lovet. hmm... det har gått rätt så snabbt. och jag har typ inte hunnit med att göra någon av mina alla läxor. eller, jag hade ju kunnat göra dem typ i början av veckan, då jag inte gjorde så mycket vettigt alls... typ satt och spelade hela dagarna. men då är man ju så dum och går runt och tänker: "nä, men orka göra dem nu, jag har ju asmycket tid kvar av lovet. jag gör lite imorn istället..." och så tänkte jag typ varje dag, tills det blev försent istället, och jag inte hade nån tid över. jag har ju pluggat lite på kultir och idéhistorian i alla fall, vilket var smart, eftersom det är prov på måndag... herregud. måate plugga mer. imorn får fan bli min pluggdag. måste plugga klart K&I, och matte. fast det kan jag plugga lite på måndagen också. sen finns det ju andra grejer jag måste plugga också, men det får vänta... jag tar det viktigaste först....

nä. nu blir det ingen mer dator. läsa, sova, sova, sova, vakna (sakta men säkert), plugga,  plugga, plugga, sova igen. :P så det blir nog inte så mycket bloggande imorn heller. det får det inte bli, för när jag väl sätter mig vid datorn är jag fast ett tag... och jag får inte fastna vid nåt jag inte har tid med. så ni får vänta ni också... tyvärr.   

men vi hörs senare imorn iaf, kanske skriver lite på morgonen också, men det får vi se. ha det bra. <3 kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0