Borde väl det kanske...

... gå och lägga mig alltså.
skola imorn... får se om det blir kul eller tråkigt. vet inte än. är inte riktigt säker.
har flummat en hel del med min kära storstrumpa under dagen och kvällen. roligt. :P

jag vill bli 18! det är irriterande att vara 17 tycker jag... då är det ju liksom mindre än ett år kvar tills man blir 18, så d kan man väl lika gärna bara bli det. kan man inte bara skippa sin 17de födelsedag och bara bli 18 på en gång?
haha. jag är konstig. men jag vet inte. känns bara som det skulle vara mkt lättare att vara 18. på nåt sätt, vet inte riktigt varför. det är så mkt fler grejer man får göra då. plus att det är lättare att hitta jobb.
och jag måste vänta ända tills oktober. usch.

hmmm... juste. blv nyss påmind om att vi får en ny tjej i klasen imorn. ingen har träffat henne än, så vi får väl se hur hon är.

nu blir det väl sängen snart, klockan börjar bli ganska mkt med tanke på att det är skola imorn... fst jag är inte trött. fan. jobbigt.
men men... sova ska man. kollar nog lite grejer på internet, sen går jag och lägger mig. eller nåt sånt.

så, gonatt!

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0