Dagen började med snickring och målning...

hej på er.
jag vaknade imorse vid klockn halv 10, tidigt för mig. :P gick upp, och går runt lite i lägenheten... sen bestämmer mig för att gå ner till källarförrådet och hämta ett staffli. så jag gör det. men det stafflit var inte helt helt... :P haha. själva grejen man ställer duken på fanns inte... så jag fick bygga min egen. vilket tog tid. var tvngen att göra hål i en träbit och själva stafflit, för att kunna sätta ihop dem med en sån där liten trägrej, och sen fick jag hamra ihop några delar också... gud vad jg måste ha irriterat mina sovande grannar... men vafan, de irriterar mig ganska ofta. (payback time, moahahahaha...) och dessutom vaknade jag av att en dinosaurie gick utanför mitt fönster imorse... har fortfarane inte lyckats lista ut vad det egentligen var, för det lät verkligen som en dinosaurie... :P haha.
sen när jag hade satt ihop staffliet så började jag måla... nu kan jag avslöja vad det var: ett porträtt av lillebror. :)
blev irriterad ettantal gånger, för det var så jävla pilligt, och för att jag kände mig rätt så stressad med tanke på att jag har en massa andra saker jag måste göra... men tillslut blev den klar i alla fall, efter mång ändringar och utbrott... :P
har gett den till lillebror nu, och hasn tyckte om den. läger upp bilder och kanske en "progress-video" senare. :)
nu måste jag äta, för jag har inte ens ätit frukost än. haha. hur fan orkade jag hålla på i den takten jag gjorde utan mat? ett mysterium... men nu är jag i alla fall jättehungrig. så. hörs senare. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0