Dagens outfit

det här är vad jag hade på mig idag, som vanligt rätt enkelt, men ändå. eftersom det kan hända att man får färg och annat på kläderna (vilket jag faktiskt fick idag, har numera en grön fläck på byxorna) så kan man ju inte precis sätta på sig de finaste kläderna jag har, så jag har mina konstjeans på mig... haha. de har rtyp stora hål överallt, men men... :P

image200

 

hade inte hooden till skolan, utan jag gick med bara min gråa jacka över linnet istället... men jag hann typ inte fota efter den lilla ändringen, så det blev inte så bra bild med jackan på.

detta hade jag på mig:

¤ Baggyjeans, ? (syrrans gamla)
¤ Vitt linne, HM
¤ Grå jacka, Zara

yupp, inte mkt. men men. :P I like it. förutom det stora hålet i byxan... måste nog göra nåt åt det asså, det syns inte på fotot, men det hålet sitter precis vid rumpan, och är rätt så stort, så det känns inte heelt okej att gå runt så. haha. men äsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0