Dagens shopping...

ja, vi var ju som sagt ett antal gånger i farsta och shoppade lite. jag åt på donken, köpte presenter till min lillebror och lite kläder till mig själv. gick ju sjävklart till Gina (det är ju där jag gör de flesta av mina inköp, haha) ch hittade massor av grejer som jag ville köpa, men var tvungen att välja ett fåtal plagg att köpa, eftersom jag inte har så mkt pengar. juste, apropå pengar; jag hade ju fått in min lön från dagiset på mitt konto, och skulle ta ut dem. men nu är det ju så att ändå sen jag fått mitt kort så har jag inte använt det, har fått pengarna rakt i handen istället, så även om jag hade memorerat koden jag fick helt utantill, så var jag ju inte riktigt säker på vad den var numera... det har gått rätt lång tid sen jag fick kortet... men jag trodde ändå, var ganska säker på, att det var en viss kod... men sen när jag väl ska ta ut pengarna visar den sig vara fel. så nu får jag väl ringa nordea och be om en ny... så irriterande. men i alla fall. jag köpte 2 t-shirts (eller, en var typ ett linne...) och en tunika/topp. nöjd med mina inköp. :)

image254

  

senare gick vi till Glitter också, och provade solglajjor. och åh! jag hittade de hetaste solglasögonen nånsin. (enligt mig) och de passade mig vääldigt bra... men sen efter jag hade bestämt om jag skulle ta vita eller svarta, och stått och velat ett tag och bestämt mig för att köpa de med svarta bågar så märker jag att jag inte har tillräckligt med pengar kvar (med mig alltså). så jag gick därifrån tomhänt. :( SKA köpa dem. jag bara ska det. nästa gång jag är nära en glitterbutik så! :)


när vi hade ätit och shoppat ett bra tag, och blivit väldigt trötta i benen, så kommer mamma och gänget och hämtar upp oss, så bär det av vidare mot rusta och willys.

vi gick in på rusta och letade lite mer presenter, och lite annat.. köpte 5 målardukar, och massa penslar, hårspray, en liten present till A (haha, bara för att det var lite kul... och onödigt och billigt. :P) & en till present till lillebror. 

  

efter rusta var jag gaalet trött. mycket med tanke på att det är en speciell vecka som närmar sig, och delvis även på grund av att läggdags blev så sent igårnatt... så det sista jag ville var att åka vidare och handla ännu mer. 
så när vi kom fram till willys bestämde jag och lillasyster oss för att stanna i bilen medan de andra gick och handlade. la mig på de bakre sätena och proppade öronen med paramore, och låg där och halvsov. efter ett tag gick lillasyster in i affären, inte långt efter kom lillebror och satte sig i bilen, jag låg kvar hela tiden... sen kom alla andra, och vi åkte hem igen. 

väl hemma paketerade vi presenter, jag packade upp varor, och sen var det lost. 

sen satte jag mig vid datorn och fixade med en liten till sak lillebror ska få i present, som är lite hemlig... ni får se sen... :) satte mig och målade mitt i natten, men sen blev jag trött... :P 
så nu sitter jag här, skulle bara uppdatera er lite... och nu ska jag snart sova. kanske läser lite innan, men det får vi se. haha. 

ja... gonatt då. :) puss <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0