Deja vú

såg en film nyss, "Deja vú" säkert många som redan har sett den, eftersom den är relativt gammal. när den först kom ut så ville jag jättegärna se den, men sen glömde jag typ bort det. men så hyrde vi den idag, och den var verkligen asbra! I liked it. :) cool film. 

nu ska jag... ehm. typ sova snart. verkar som jag behöver lite mer sömn, med tanke på att jag bara somnade igår mitt på ljusa kvällen, eller vad man nu ska kalla det. jag somnar ju typ alltid senare än 00.00 i alla fall, så att somna 21.00 på kvällen är jäävligt tidigt. jag sov i typ... *räknar i huvudet* ...14 timmar! herregud... ja, mycket mer än vanligt. hehe. men, jag börjar känna mig lite sömnig just nu, så... kanske borde å in vanan att gå och lägga mig i alla fall liite tidigare... 

så... jag lägger nog upp bilder och sånt imorn... orkar inte nu. 

aja, gonatt på er, puss o kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0