Fredag! :D

tjenare! idag är det fredag, wohoo, helg! skööönt.
komm nyss hem.
vaknade imorse, klockan 07.10 ungefär, av ett sms från baben, där det stod att jag skulle skriva ut en sak åt henne som hon skickat till mig och att det var jätteviktigt. så jag går upp, märker att jag har vaknat försent och att det smset blev lite av min räddning konstigt nog, och så går jag till datorn (familjedatorn i vardagsrummet alltså, eftersom min dator inte är kopplad till skrivaren.) hittar mailet, skriver ut texten till henne. 
sen gör jag mig i ordning, hinner inte äta frukost, dricker lite blutsaft för att få nåt vettigt i mig iaf, och sticker. 
kommer till skolan i tid. har svenska, och lyssnar på lite diktuppläsningar typ... jättskumt. haha. 
sen är det estetisk orientering, och jag sitter och målar lite på min dröm... (ja, vi ska måla våra drömmar. vår lärare är den flummigaste personen EVER.)
sen får vi gå. 
så jag och A sticker hem till henne en stund, och äter mat (för jag har hunnit bli ASHUNGRIG under dagen...)
sen sitter vi vid datorn lite, och fixar lite grejer, och sen åker vi till sickla köpkvarter, där vi inhandlar böcker som vi ska skriva och lägga in tatueringsbilder i, till tatueringsarbetet, jag köper en penna, och rakhyvlar... haha. :P
sen åker vi. hon går av vid sig och jag åker vidare till slussen, där jag tar tunnelbanan hem. och nu sitter jag här. hemma igen. vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det är chill.    

hörs senare. kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0