God morgon... typ :P

hej på er.
jag har INTE nyss vaknat, haha. har bara inte kommit åt datorn tidigare, för mina syskon snodde den. nä, inte snodde, men de lånar den när jag sover, vilket man faktiskt kan, om man vill, kalla för sno. :P
jag vaknade väl kanske vid halv 12, och det kanske inte är så tidigt, men tidigare än vad klockan är nu iaf.
har ätit frukost (rätt så onyttig sådan) och sen åt jag upp resten av mitt godis från igår. legat i sängen oc kollat på tv, det var gamla vänner-avsnitt. :) sånt är alltid kul.
skulle vilja göra nånting i helgen, men det blir nog inte av. blir nog bara chill här hemma som vanligt. fast det är ju också skönt.
jag måste plugga också. blä. vi fick reda på på svenskan igår att vi skulle redovisa det vi håller på med nu på måndag, och vi trodde att vi skulle få jättemkt mer tid på det. men men, det är egentligen inte så mkt att göra, men jag måste ju liksom göra det också...
sen kanske det blir av att rita lite fler tatueringar också. det får vi se.

hmm... just nu har jag inget speciellt att göra. haha, kanske spelar lite the sims. :P eller börjar plugga, men jag känner inte som om jag skulle få så mkt jobb såhär tidigt på dagen. får se hur det blir. hör av mig lite senare. hur sent det blir beror på vad jag bestämmer mig för att göra.

är trött, eller, inte precis trött, utan seg... segt är jobbigt. jag vill liksom göra saker, men jag orkar inte. usch.

nä, nu slutar jag skriva för nu. hörs.

puss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0