God Morgon

morsning korsning folket...
blev lite knasigt sovande igår... :P haha. jaa... efter jag skrev sist så gick vi ju ner och handlade, köpte pizza och godis och grejer, och de hyrde film, fast jag ville inte kolla på den.
jag gick hem lite tidigre än dem för jag orkade inte vänta, sen kom de med pizzorna. så åt jag i mitt rum, och kollade på singing bee, sen åt jag mitt godis också. kollade en lkiten stund på let's dance, sen gick jag och tog ett bad. et vääldigt långt bad.
efter det kollade jag på forrest gump på min laptop, och hann väl ungefär halvvägs innan jag blev trött... men jag ville inte göra mig i ordning och gå och lägga mig ännu då, så jag trodde att om jag pauseda filmen en stund så kunde jag vila några minuter, och sen kolla klart på filmen innan jag gick och la mig.
men självklart somnade jag helt och hållet, med en laptop brevid mig, kläderna på, oborstade tänder, och ja, en massa andra saker i sängen också. haha.
vaknar mitt i natten, och märker att jag visst hade somnat ganska länge... så jag stänger latopen, lägger undan den, kastar ner alla andra saker på golvet, tar av mig lite kläder och går och lägger mig igen.
sen sover jag ganska länge, vaknar igen vid ungefär 7, och ställer klockan på 9, för att jag måste gå ut med hunden idag.

aja, men dock hur konstigt jag sov så tror jag att jag fått rätt så mkt sömn... :P
så nu har jag vaknat (nästan) och ätit frukost, så snart blir det ut med hunden... :)

hörs senare. kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0