God morgon

hej hej på er. har nyss vaknat.
somnade igår i slutet av Lords f Dogtown, men jag hann se vad som hände iaf. den var jävligt bra den filmen asså.
men iaf. somnade. sen kom mamma in och stängde av tvn och grejer, och jag fortsatte sova. orkade inte gå och göra mig i ordning eller så. så jag låg bara kvar med kläderna på. haha. och atorn stängde jag inte av heller.

nu ska jag klä på mig och äta frukost, sen bär det av till skolan. vi har svenska, och sen behöver man typ inte komma på nån av de andra lektionerna eftersom det är individuellt arbete. så jag och några fler ska åka till odenplan och fortsätta på våra målningar, eftersom de måste vara klara på onsdag, vilket de inte är. 

okej. hörs senare, efter skolan. kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0