God Morgon

heej mitt vinterlaand, nu e ja hääär!
ja, eller nåt sånt... haha. det bara snöar och snöar... det är faktiskt ganska trevligt, nu när det håller i sig. och bobo tycker ju om snön.
 har nyss varit ute med hunden i snön. tog en liten promenad, trevligt trevligt. :)
nu ska han tydligen ut igen... haha, mamma ska också gå ut med honom. :P men jag orkar inte följa med den här gången.

ska träffa A senare idag, vet inte riktigt när, men nån gång... jag måste ju få kameran av henne, så jag kan fota.
och så kanske jag ska följa med lillasyster hem till storasyster en stund för att kolla på lite kläder... det är klockan 3, så vi får se om jag hinner med det... tror att jag gör det, för A har har lite grejer att göra innan vi ska träffas.

nu har jag nyss dammsugit typ hela lägenheten...



det här inlägget skulle jag ha lagt in för länge sen, vid typ 1... hehe. men blogg.se funkade inte, kunde inte logga in på jättelänge...

nu har jag duschat, och ska göra mig i ordning för att åka och träffa A. vet inte när det blir fortfarande, men nån gång blir det väl iaf... hann inte följa med lillasyster till storasyster, eftersom jag inte visste när jag skulle träffa A och grejer... men men...

så... skriver antaligen mer senare idag. kram <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 15:02:31
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0