Gomorron!

god morgon på er! har nyss vaknat, tidigt för att vara mig... har ställt alarmet på 08.30 varje morgon, men idag var första gången jag faktiskt vaknade av det... men nu ser jag att jag visst måste ha somnat om efteråt... för klockan är ju snart 10.... aja... :P

sitter i sängen, ska klä på mig, äta frukost, och sen blir det av ut med hunden med ksmeran och fota "på riktigt". har nyss laddat filmen i kameran, så jag är klar att börja fota.

haha... kissen ligger just nu typ under min dator... eller, han leker med förpackningen till filmen. nu är han på golvet. han kom in hit till mig oc började stryka sig mot mig och kurra. sööt. han blir väl glad när någon annan än han och bobo har vaknat. och bobo bara ligger på dörrmattan (och väldigt mycket utanför eftersom han är en stoor vovve) och tittar på mig när katten kommer hit. han blir så avundsjuk.

det är jättefint väder. bra ljus att fota i, så det är ju bra. peppad att få fota igen... :)
nu måste jag äta frukost.

hörs seanre. kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0