Gonatt på er <3

jaa... nu är det faan dags att sova. kan knappt sitta rakt i sängen, då har det gått aningen för långt.

åh! efter imorgon är det lov! sköönt... fast det känns som vi nyss hade lov... vilket vi typ ´hade också, haha. :Pmen ändå. då kan man ta igen lite grejer, ha lite kul, ära påsk´mat och goodis. (ja, påsken är faktiskt ett undantag, och jag kommer knappast gå utan ett påskägg fyllt med onyttigheter på påsken, om ingen tänker ge mig det så får jag skaffa ett själv!) :)

nä, men ärligt talat. somnar snart. så vi hörs imorn igen. :)
hinner nog knappast skriva på morgonen, kommer säkert inte ens kunna vakna i tid eller nåt. så jag skriver när jsg kommer hem från skolan.

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0