hej hej...

tja. det blev inget med att A kom hit, det blev för sent, hon var tvungen att städa och grejer, så det skulle nog varit lite jobbigt att åka hit för att behöva åka hem sen igen... :P men det får bli nån annan dag, typ i helgen lr nåt. :)
har nyss kollat på LOST, innan det inspelningen av förra veckans Greys, och nu tror jag att jag ska kolla på inspelningen av dagens top model. haha.

åh, jag vill hitta på nåt... men jag vet inte vad. vill typ resa nåntans, typ till danmark eller nåt. jag vill resa nånstans med A, och typ J, och både A och J vill till Danmark. jag har ju bara varit där 2 ggr, en gång när jag var liten typ, och sen en gång när jag var där på ett event. men jag tror det skulle vara skitkul! får fan se till att vi hitar på nåt i sommar, reser nånstans. skulle va så jävla kul liksom. :) och en danmarkresa skulle nog inte bli så dyr.

gud, det var jättelänge sen jag träffade nån av mina "gamla" kompisar... dvs de jag gick i grundskolan med. har typ ingen kontakt med någon av dem längre, eller, jag och sheila har ju typ kontakt, men hon har ju flyttat till england... 
ja... jag vet inte riktigt. men man har så många minnen liksom... :P vi brukade ju vara ett litet gäng där ett tag. nu har ju alla "egna" liv... haha. skulle bara vara kul att typ träffas för att bara se om man skulle kunna ha lika kul tillsammans nu som då, eller om alla har förändrats för mycket för det... 

jag längtar tillbaka till när jag var liten ibland. jag var rolig. haha. jag är nog ganska rolig nu också, men det känns som jag hade så roligt då, allt var så lätt liksom. man behövde inte tänka så mkt, gjorde man fel så gjorde man fel och då fick man lära sig av det liksom. det var så roligt att vara busig. haha. jaa... nostalgifaktorn på topp, typ. 
men mest av allt vill jag bli 18. orkar inte vara 17 längre. jag vet, jag har sagt det förr, men det är ju sant! haha. 
min syrra har typ sagt att hon ska dra med mig ut på min 18-årsdag. :D och så ska jag få en tatuering i födelsedagspresent, hur najs är inte det liksom? fast den får ju inte vara för stor. hehe. det är ungefär 7 månader kvar till min födelsedag. 7 MÅNADER! det är ju mer än ett halvår... fast tiden går rätt så snabbt numera, så det tar nog inte såå långt tid. men just nu känns det som en evighet. nån annan som känner likadant?

nä, nog med nostalgitrippar och önsketänkande... nu blir det top model!

image206

följer ni top model? vem är i såna fall din favorit/favoriter? själv vill jag att de 2 som ska stå i finalen ska vara Heather och Sarah. och om det är nån som har sett vem som vinner redan vill jag absolut INTE att ni avslöjar det. 

okej, dags att dra. 

puss på er. hör av mig efter top modeltittandet. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0