Hej på er

Tja. har inte hunnit skriva nåt tidigare... vaknade vid typ 10, åt frukost, chillade i sängen ett litet tag, sen städade jag i rummet, hade alldeles för mkt kläder som låg och skräpade på en stol... :P
damsög, dammade, plockade lite...

sen har vi börjat med en lite galen grej... haha. vi ska inte äta nåt socker på en vecka och se om vi klarar av det. :P så nu har vi plockat undan allt socker och så, och bestämt vad vi ska köpa att äta och dricka istället. rätt så bra faktiskt. jag behöver ändra mina vanor lite... men det kommer bli svårt, säskilt i skolan... fast vi får väl se hur det går. hoppas jag klarar av det och att det håller i sig...

nu ska vi typ åka och handla snart, och så måste jag ju plugga lite inför imorn , vi ska ju redovisa i svenska. sen kanske vi åker ut och cyklar eller nåt.
igår var slappardagen, och idag är typ tvärtom. :)

hörs senare. kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0