hej

tja...
har inte så mkt tid och skriva, för syrran har kommit över och måste låna datorn ett tag.
skulle skriva igår efter jag kollat på filmen, men det gick inte...
satt och storbölade i slutet, den var verkligen jättebra. :) älskar <3
sen gick jag och la mig.

vaknade imorse vid 9, och gjorde mig i ordning. tänkte skriva imorse också, men hann inte, för mamma sa till m,ogi att städa innan jag åkte. så då gjorde jag det, och sen åkte vi till övningskörningskursen. var inget speciellt precis. satt där i ungefär 2 och en halv timme och lyssnade på en kvinna som pratade om trafiksäkerhet, och så såg vi en film om det också. men vi kommer inte kunnabörja övningsköra än, måste skicka in en grej till och vänta i några veckor.

nu måste jag sticka från datorn, känner mig lite omringad av mina systrar... :P

hörs senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0