Hello.

hej hej. kom hem för typ.. 1 och en halv timme sen ungefär... känns dock som mkt mer... hm.
vid 3 träffade jag A i gullmars, sen åkte vi till tatueringsstudion och väntade på att de skulle få tid för oss. fotade lite medan vi väntade. sen intervjude vi en tjej som jobbar där. det gick bra, hon var väldigt trelig och pratade ganska mkt. :)
när vi var klara (vid typ halv 5) så åkte vi och köpte kakor och mjölk, och sen hem till A. hemma hos henne åt vi kakorna samtidigt som vi lyssnade på inspelningen jag gjort av intervjun, och skrev ner vad hon hade svarat. sen följde hon och buddy mig till tvärbanan, och jag åkte hem. 

väl hemma hittade jag ett stycke syster yster i mitt rum. hon satt och gjorde ett prov på min dator, för hennes funkade inte. så jag fick göra annat tills hon var klar. 

just nu kollar jag simpsons... skriver mer sen antagligen. 

kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0