Hemma igen

yupp... nu har vi kommit hem från vår cykeltur. det var skönt. :) hela familjen följde med (utom djuren då) och så cyklade vi, först till hellasgården, och sen tillbaka till söderbysjön, och sen tänkte vi köpa glass (som en sista söt sak innan testet) men det fanns ingenstans (varken i hellas eller på golfklubben vid söderbysjön) så vi köpte varsin bakelse istället. nu är min slut. :P haha. så cyklade vi hem igen.
på väg hemåt hoppade kedjan till mammas cykel ur gängorna (eller vad det nu heter...) så vi gick resten av vägen hem, men det var inte så långt. :)

cykelbilder:

    

kom nyss hem, som sagt. ska väl åka och handla lite grejer snart... sen måste jag ju plugga. har redan börjat söka lite info, och det var inte så svårt, och dessutom var det inte så mkt vi skulle ha med tror jag, så det kan jag bara göra ikväll.

JUSTE! jag har typ inte skrivit i träningsdagboken på flera dagar nu... aja baja. får se till att göra det. NU. annars orkar jag bara inte sen när det har hunnit gå så lång tid att jag inte kommer ihåg vad jag gjort... :P

hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0