Inget att skriva om, men okej.

hej.
ha typ inget speciellt att skriva om och det är därför jag inte skriver så mkt just nu.
syrran har varit här. vi åt god mat som mamma lagat, och sen gjorde hon goda cocosbollar, som jag tror jag åt upp typ hälften av själv... hehe.
sen blev det som sagt wii-spelade för hela slanten. vi hittade en till "gren" (eller vad man nu ska kalla det) som syrran var grym på. slog oss alla rejält och tog alla rekorden. haha. man ska slå med en hammare i en kanins huvud så mkt man kan, oc sen så vinner den som skapade den högsta bulan... det är så sjuka spel på den där rayman raving rabbidsgrejen, men det är så jävla kul! haha. XD 
så det satt vi och spelade ett ganska långt tag. 
sen tog vi våra cyklar och cyklade ner till centrum och lämnade tillbaka filmen och handlade lite... jag älskar att cykla, det är så skönt. :) och så sa vi hejdå till syster yster... 
sen kom vi hem igen, och jag satte mig vid datorn... nu sitter jag och kollar på miami inc, och efter det ska jag och lillasyster kolla på inspelningen av top model.

hörs senare. kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0