Jag ska inte, jag får inte, jag kan inte!

Nej, nu ska jag verkligen INTE gå och lägga mig så jävla sent som jag brukar! efter klockan 3 är inte respektabelt, inte heller efter klockan 2, inte heller efter klockan 1, och kanske inte ens efter klockan 12. jag måste få in lite bättre vanor. när skolan börjar igen kan man ju fan inte gå och lägga sig klockan 3, 4 på natten, eftersom man MÅSTE upp vid typ 7.30. hemskt. men... jag borde kanske inte tänka så nu heller, det är ju fan lov... äh. jag vet inte. känner mig ganska trött i alla fall, så det blir nog aningen tidigare ikväll. dessutom har jag ju saker jag måste göra imorn. måste plugga, mer k&i och kanske matte (jag vill inte! *skriker inombords*). sen ska jag ju träffa J nån gång under dagen... och så måste jag göra den där grejen till lillebror. han fyller ju liksom år imorn! så då ska vi väl fira lite också... men det stora firandet kommer på lördag, då kommer massa släkt hit (inte min, men deras). vi måste ju göra en tårta också... humm. men det gör vi nog på lördagen... 
nu ska jag nog göra mig i ordning och gå och lägga mig inom en snar framtid... haha. 
men vi hörs imorn, om jag inte blir vaken längre. we'll see. 

puss <3
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0