Liten paus bara... skrivkramp.

har suttit här i 2 timmar nu och skrivit av lite grejer som är bra att veta inför provet imorn, som min bbe hade skrivit upp i sin nya blogg. :) det var inte lite asså, men nu är jag ÄNTLIGEN klar med att skriva av det... nu gäller det bara att liksom bearbeta och förstå allt också... hehe. aningen svårare.

btw, bara så ni vet kommer mitt vänstra lillfinger anatligen få en annorlunda form snart... jag använder den typ som stöd när jag skriver, och när jag skrvit så långt som jag skrev nu t.ex, så bara värker lillfingret galet mycket. fan vad ont det gör. plus att det typ ser helt felvridet ut... haha. ja. är det normalt att använda lillfngret som stöd eller är det bara jag som är knas? för så ont ska det väl ändå inte göra att SKRIVA?

jaa... back to pluggandet nu. är hungrig. men man kan ju inte äta nu heller. :P

hör av migg innan jag somnar sen. om jasg inte lyckas somna innan jag hinner höra av mig. haha. :P <3 pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0