Lördag.

chill chill...
har typ suttit vid datorn mesta delen av dagen, spelat the sims. haha. jag har mina perioder. fattar inte riktigt varför jag tycker det är kul, men man blir typ heelt inne i det när man väl sitter och spelar...
sen gick jag ut med hunden, och nu sitter jag hä, har gjort det ett tag.

haha. det stod 2 personer utanför vårt hus utklädda till typ vita star wars-gubbar, de såg liksom ut att vara tagna direkt ur en film. fattar inte vad de gjorde där. :P jag försökte få en bra bild på dem, men under omständigheterna så blev det bara suddiga bilder... men iaf, såhär såg de ut:

 

aja, ganska sjukt. haha.
sen när jag märkte att jag inte fick några bra foton så satte jag på blixten och hukade mig på balkongen för att fota. sen tog jag fotot, och strax efter det hör man någon ropa: "VEM TOG FOTO?!"
haha... XD

nu ska jag typ... kolla på topmodel snart (inspelning), och sen ska jag kolla klart på forrest gump. :)

hörs senare. kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0