Man skulle kunna tro att jag sov

men det gör jag tydligen inte.
nä, istället har jag:

¤ kollat runt på internet, onödiga grejer
¤ stängt av laptopen
¤ satt på vanliga datorn
¤ skrivit ut en text
¤ lagt in bilder på ett USB-minne
¤ stängt av vanliga datorn
¤ satt på laptopen igen
¤ laddat över bilderna till laptopen
¤ lagt upp bilderna på bilddagboken, och känt mig jättenostalgisk
¤ skrivit det här inlägget i min blogg

och det var det.
nu borde jag sova. men jag är inte trött. jag kommer vara trött imorn, om jag inte somnar nu bums, vilket jag inte kommer göra. så...

men, jag säger gonatt iaf. ska sova snart, även om jag inte vill.

gonatt! kram <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, låter ungefär som min process innan jag ska lägga mig ^^

2008-03-17 @ 02:18:23
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0