Måndag

hej.

idag vaknade jag vid typ halv 9. gick upp, åt NYTTIG frukost för en gångs skull. haha. chillade lite i sängen, kollade lite tv, gjorde mig i ordning, och sen gick jag ut med hunden.
sen gjorde jag mig helt klar, och åkte till skolan.
svenska som första lektion. vi hade redovisning, men vi var bara 2 ifrån min grupp... så vi fick redovisa vår del. det gick väl bra antar jag. läraren kan ju inte precis förvänta sig så mkt mer med tanke på den lilla tiden vi fick.

sen gick vi ner till cafeterian och köpte lunch. jag var ju tvungen att tänka lite när det gällde vad jag köpte (ska ju inte äta socker på en vecka...), så jag köpte en loka istället för en cola att dricka.

när vi hade ätit klart gick vi upp till klassrummet igen, och hade engelska efter att ha suttit och väntat ett tag på att lektionen skulle börja.var rätt trött, gick ju inte precis och la mig i tid igårnatt...
gjorde inte så mkt spciellt på engelskalektionen, bara lyssnade på en redovisning av en låt, och sen gjorde vi lite andra övningar och så...

sen var det mentorstid, och jag, A och Chris hade ju bakat muffins, som A hade tagit med sig, och jag var förväntansfull inför att äta dem. men sen när jag väl sitter där med påsen med muffinsen i handen så kommer jag på: "juste, fan. jag kan inte äta av de där." besvikelse. men men... drack te. :P vi skulle fylla i nån enkät, och som vanligt drog vi över tiden. så vi kom lite försent till Kultur och Idé. 
läraren hade en genomgång av det vi ska hålla på med nu framöver, sista delen av kursen... lite sorgligt på nåt sätt. men ändå skönt. 

vi fick gå lite tidigare, för hon hade dragit över tiden förra lektionen. jag gick till tvärbanan och så åkte jag hem.
gah! så irriterande. det "blaskade" (som jag kallar det) utomhus. snöblandtat regn tror jag bestämt att det kallas egentligen. hemskt. nog för att jag hatar blask, men när det blir blask redan innan det nuddat marken, då har det fan gått för långt. 

när jag kom hem åt jag en tortilla, och kollade lite på tv. sen gick jag ut med hunden. i blaskvädret. usch. blev blöt om fötterna. inte najs. :P

det blir lite knas med blogg.se ibland, så jag kan typ inte logga in. så om jag inte sagt nåt annat kan det bero på det om det tar långt tid mellan det jag skriver.
 
sen har jag suttit lite vid datorn, kollat vänner, m.m. nu ska jag typ... sitta lite till vid datorn, sen kolla en film och så... hmm...

lägger ut bilder på dagens outfit lite senare.

kram <3

Kommentarer
Postat av: A

Din bög, klart som fan du kan äta mina muffins!

2008-03-18 @ 15:30:35
URL: http://chasingdragons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0