Mors

godmorgon på er.
vaknade vid 9.15, låg kvar i sängen ett tag och chillade, det var såå skönt. :) sen ville bobo att vi skulle gå ut, så jag gick upp, åt frukost och gjorde mig i ordningen. sen gick vi ut. kissen fick också följa med, för han ville så gärna ut han med. har aldrig varit ute med båda själv förr, och det var liite jobbigt, men det gick bra. kissen jagade fåglar, försökte hoppas upp i träden och sprang åt fel håll hela tiden, och jag och bobo följde efter. de få gånger kissen stannade upp så kastade jag pinne till min bo. :)
kom nyss in. ska väl sitta vid datorn ett tag, sen fixa lite i rummet innan jag åker.

ha en bra dag, hörs senare.

kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0