Onsdag

tja.
har varit i odenplan idag, och målat och format och limmat ihop grejer...
hade bild som första lektion som vanligt. målade på prtorättet.. vi skulle blivit klara idag, men jag är INTE klar... har ganska mkt detaljer kvar att fixa med. det är egentligen rätt så konstigt, eftersom jag burkar alltid vara en av de so blir klara snabbare än alla andra, men nu är jag seg... men det är bra, för lärarna har sagt att jag måste stanna och tänka mer i  mina arbeten, och det har jag ju gjort nu, så... :) 
kul att måla. målade på ögonen, och började lite med munnen, men kom inte alls långt på den.
sen var det form. ja fortsatte på min konstiga... sak. och gjorde klart den. det blev typ en råtta som vart på studiebesök på en chokladfabrik... eller en kloak, eller en lerpöl. :P
sen var det design. jag brukar alltid vars jättetrött när det väl kommer till designlektionen, men idag var jag inte alls trött. och det var skönt. jobbade på riktigt duktigt faktiskt. :)
sen väl på väg hem så blev jag dock trött, och fick ont i huvudet... har fortfarande lite ont i huvudet.

kom hem får nån timme sen, har ätit middag, och ska snart gå ut med hunden. A kommer kanske hit sen med sin vovve, men bara kanske. vi får se.

nu måste jag sticka, lägger in bilder på mina konstverk samt "dagens outfit" lite senare... :)

kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0