PÅSK

hej hej... idag vaknade jag vid typ 11 nångång... gick upp, tog det lite chill, städade lite i rummet, och hjälpte mamma med maten...

nu har vi nyss ätit påskmat... det var gott, och nu är jag heelt proppmätt. vårt påskbord ser i te precis ut som ett vanligt påskbord, men det är väldigt gott i alla fall! :D har ätit så mycket att jag nästan sitter här och spricker... :P

nu håller de på att fixa efterätt, lillasyster ska fixa chokladpudding med frysta bär oc lite annat sånt gottigt. och efter det blir det till att gömma och leta påskägg. vet inte hur jag ska få plats med allt i min mage, men vi får väl se till att jag gör det. för här finns det mycket godsaker att mumsa på... :)

nu ska jag gå och hjälpa dem att fixa i ordning snart. :)

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0