Påskafton, check.

ja... nu var påskaftonen slut. en trevlig dag, rätt så chill. efter vi hade ätt påskamten så åt vi good efterätt, sen väntade vi ett tag för att smälta all mat och alla godsaker, och spelade wii ett tag, och sen blev det äggletning. hihi, jag hittade mitt först. :P :) så satt vi och åt av vårt godis och drack påskmust, och spelade "med andra ord". haha. efter vi hade kört en riktig omgång, då mitt lag vann btw, så körde vi så att en läste upp "frågan" (det är ju egentligen inte precis en fråga, utan ett ord som han ska förklara med andra ord och vi ska komma på vilket det är) och sen så fick den som gissade rätt först kortet. storasyster ledde ju stort mest hela tiden... men vafan, det är ju typ bara en massa geografigrejer, och sånt är inte min starka sida precis... :P men jag kom ikapp henne efter ett tag, nääästan i alla fall. vi körde typ aslänge, och bara garvade åt lillasyster som gjorde en masa konstiga geter och skrek gaalet högt varje gång hon försökte komma på det rätta ordet. hon norpade åt sig några fuskpoäng för sin högljuddhet, haha. :P skulle fan ha filmat henne, men det gjorde jag inte. damn! haha. aja. tillslut kunde vi ju typ alla korten utantill, hehe... looking forward to the next game :P

sen wiiade vi liite till, och sen skulle storasyster gå hem, och jag ut med vovven, så jag och bobo följde henne. sen gick vi hem igen.

väl hemma satte jag mig vid the sims (jag vet, töntigt, men det är fan kul ibland.) satt där ett tag. sen kollade vi på en film so vi hyrt, "the guardian". den var faktiskt bra. har varit lite tveksam till den ett tag, trott att den inte skulle vara nåt speciellt, men man blev faktiskt rörd i slutet, och många andra delar av filmen för den delen... och dessutom kan jag ju inte precis säga att jag inte gillar Ashton Kutcher. :)

nu har vi nyss kollat klart, och jag har gjort mig i ordning för sovatid... vet dock inte om jag somnar any time soon, men iaf... man kan ju alltid låtsas. 

åh, jag vill göra nåt kul på lovet! får fa se till att hitta på nåt... vad som helst, bara det är nåt som inte har med att sitta hemma hela dagarna att göra. ska ju träffa baben min nån dag på lovet i alla fall... haha, vare sig hon vill eller inte, vi måste nämligen utbyta grejjor. eller, rättare sagt, hon ska ge mig en kamera som vi lånat, jag hon och J, från skolan för vår fotouppgift, som vi i princip måste fota nu på lovet... så jag ska träfa A på typ måndag eller så, och få kameran, och sen ska jag fota, och sen ska jag träffa J på typ torsdag eller fredag, och ge kameran till henne, så hon kan fota... 
men jag vill att det ska va party nån gång också... fan nästan aldrig det händer nåt. gah. tråkigt. men men.... jag måste ju iofs plugga en del också. det suger ju ganska hårt. men vissa grejer är ju rätt så kul att göra. som tur är. 

hm. imorn blir det nog en sån där fixardag känns det som... vet inte varför. har en känsla av att jag kommer spendera mesta delen av dagen åt att typ fixa med foton, videor, och typ... skriva träningsdagbok och sånt... hehe, har inte skrivit på en hel vecka märke jag nyss... tänkte ta mig lite tid nu och skriva, trodde det var typ några få dagar jag missat, så ser jag att det sista jag skrev var i söndags. då orkade jag inte. haha. gör det imorn, jag lovar...

måste gå ut med vovven imorn bitti, så kanske borde gå och lägga mig i ganska rimlig tid... men, vi får se. 

skriver igen precis innan jag ska sova. känner mig faktiskt inte ett dugg trött just nu. 

puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0