Snöbollskrig for the win!

tja! har nyss varit ute med lillasyster, lillebror, vovve och kisse... vi gick ut i skogen med massa kläder på oss, och hade snöbollskrig. askul! haha. :D jag vann dock inte... men kom i alla fall på en värdig andraplats... det var ganska jämnt hela vägen... :)

och ja... jag är ju rätt "bummed out" över att snön kommit väldigt olägligt, när jag och de flest andra gått och trott att det ska bli vår snart, typ 5-10 gånger bara det är året. och då är det ju irriterande att precis när man verkligen tro att det ska bli vår, när man börjar gå i klänning och strupbyxor, och det börjar bli varmt, så börjar det snöa! WTF? men man får göra det bästa av situationen. om det in fact skulle varit vinter på riktigt just nu så skulle de flesta också varit överlyckliga av att snön kommer, och att det är perfekt kramsnö (i alla fall här...) så varför inte bli glad nu? man kan ju lika gärna "go with the flow"... haha. tycker jag i alla fall.

fy vad hemsk jag är när jag använder sådär jobbiga amerikanska utryck... men när inget passar bättre så skiter jag i om jag låter lite "victoria silvstedt"... haha. :P

jaha. nu blir det väl antagligen bara jag som åker i alla fall... eller kanske lillasyster också... vi får se. åker nog snart i alla fall...

hörs senare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0