Söndag

hej hopp!
sist jag skrev hade jag kommit in efter vår cykeltur, aight?
well... efter det satt jag vid datorn ett tag, tog det chill. sen åkte jag och mamma (och bobo) med bilen och handlade massa nyttigt. massa frukt, grönt och nötter och sånt. sen släppte mamma av mig och bobo på vägen så gick vi resten av vägen hem...
när jag kom hem fixde jag lite jordnötter, melon, papaya och nån nyttig juice vi köpt, och satte mig och kollade på OTH! vi visste inte ens om att det skulle börja igen, men tydligen gjorde det det idag, så jag hann se sista halvan av avsnittet iaf. men det var ju helt sjukt. det var ju typ 4 år efter man sist sett dem. aja... får väl reda på det där senare... :P
sen var det LA inc. jag blir rätt inspirerad när jag ser de där tatueringsprogrammen faktiskt. fick en idé till en tatuering jag vill ha. fast den idén fick jag ju egentligen innan jag kollat på programmet, men ändå... :P haha. tatueringen ska bestå av min vovves registreringsnummer (ni vet det där de färgar in i örat på dem) och kanske även hans ursprungliga namn. hans släkt (eller vad man nu ska kalla det) hette alla nåt med "goody goody's" och bobo hette "goody goody's honour". och då tänkte jag kanske tatuera in Honour, tillsammans med registreringsnumret. som en minnestatuering, sen när han inte finns längre... 

efter LA inc. tog jag mig ett bad, och precis när jag håller på att tappa upp vattnet, och dessutom lyssnar på paramore på rätt hög volym, så börjar de prata med mig utanför dörren, och jag hör självklart inte vad det säger, tror att det inte är så viktigt. men sen bankar de som galningar, så jag stänger av musiken, då säger de: "det är Sheila i telefon". så jag går upp ur badkaret, drar runt en handduk om kroppen och tar telefonen, så sitter jag i badet och snackar med henne ett tag. det var ju ett tag sen hon ringde sist, så det var kul att snacka med henne. hon vill fortfarande att jag ska komma dit och hälsa på, det blev inte av att de andra åkte förut heller, så nu vill hon att vi ska försöka komma dit samtidigt nu istället. men ingen har ju typ pengar. ska försöka hitta nån billig resa, för det skulle verkligen vara askul att åka och hälsa på henne. typ nån gång på lovet eller så. skulle vara perfekt. men men... vi får se hur det går med det. ska kolla på resor snart iaf. :)

sen gick jag och satte mig vid datorn igen. och ja, hör sitter jag nu. borde gå och lägga mig snart... men jag tror jag ska kolla på en film istället. spelade in "hide and seek" som gick på 3an. hann inte kolla på den när den gick, för jag låg ju i badet och så, så jag tänkte nog kolla på den nu. börjar ju ändå rätt sent imorn, så det är nog okej... :P

så... kanske säger gonatt senare. annars hörs vi imorn. puss o kram <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0