Söndag

hej hej...
idag vaknade jag i rimlig tid. gick ut på promenad med familjen i skogen... väldigt låång promenad, och så  fotade jag lite, eller ja, ganska mycket. vi gick till det vi kallar "utsikten" och satt där och kollade ut ett tag... jag har ju fått en fotouppgift där vi ska fota "miljöer" eller, välja en miljö att fota liksom... jag har valt skogen här... och typ vid sjön på diverse platser. jättefina bilder kan man få. i alla fall om det håller sig så som det är nu, med snön och så..
sen gick vi hem. jag var hungrig, och åt massa från igår... mm, kycklingfile med fetasallad, ch så lite ägg på det. haha. det är verkligen jättegott!
sen spelade jag the sims igen... har verkligen mina perioder. :P

sen har jag typ inte gjort så mycket. har mest suttit vid tv och dator och så... färgade lillasysters hår igen, för hon var tydligen inte nöjd... :P nu verkar hon nöjd med det i alla fall.

nu börjar jag bli hungrig igen... inte en så bra tid att äta mat på egentligen, men jag måste. :P

så, nu blir det till att fixa mat.

hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0