Sova maybe... ?

ja, jag tror nästan det...
känner mig ganska trött. har tagit ett bad, det var najs. känner mig fräsch, haha. :P

åh! jag följer ju inte precis melodifestivalen längre på grund av att det blivit betydligt sämre under åren... men ändå är det lite kul att få reda på hur det går och så.
och idag fick jag reda på att Carola inte gick vidare till final! behöver jag ens beskriva hur glad jag blev... jag vet, jag kanske är lite hemsk just nu, men jag blev verkligen överlycklig! hon är så falsk, man kan ju se på henne hur hon reagerar när hon inte får som hon vill, man såg ju redan när hon "bara" kom vidare till andra chansen att hon var skitsur. och nu... gah! så kul... skrattar ihjäl mig. XD hon som tror att hon är nåt... hon har bara blivit för mycket helt enkelt. enligt mig iaf. sen om det finns folk som är av annan åsikt respekterar jag det... men jag tycker iaf att det är roligt... haha, haha, hahahaha...

ja, så kul var det. det känns som jag borde hitta fler intressanta saker att skriva om, men jag vet inte vad... humm humm... :P kom med tips! säg vad ni tycker saknas i bloggen, och vad som ni tror skulle locka fler läsare.

nä, nu blir det bara att göra sig i ordning och bums i säng. haha. :P så, gonatt, hoppas ni haft en trevligt helg. :)

puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra söndagkväll!

2008-03-09 @ 22:52:49
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: Chricke

Hej!
Nu har 100 röstat på sin manliga favorit skådis och det återstår 22 dagar kvar till 31 mars då omröstningen avslutas och då kommer det att skrivas om vinnaren. Just nu ser det ut som om Johnny Depp kommer att ta en tung vinst. För er som har en annan favorit kan jag säga att du kan rösta 1 gång varje dag och kan fortfarande påverka slut resultatet!
Lycka till att rösta fram din favorit!

2008-03-09 @ 22:58:40
URL: http://filmplus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0