Sova med kläderna på = asnajs :P

tja. nej, jag har inte nyss vaknat... har bara inte hunnit skriva nåt tidigare. igårkväll lyckades jag somna med klädernas på klockan 9. måste ha varit jävligt trött. låg och kollade på tv, och sen bara somnade jag... sen vaknade jag imorse vid typ 11. satte mig och spelade the sims. haha... orkade inte göra nåt vettigt, så jag satt där i några timmar.... ganska najs... =)
sen gick jag och lillasyster ut med vovven och kissen i skogen. som många av er säkert märkt har det kommit vääldigt mycket snö. i alla fall här. så vi var ute i snön med dem, kissen behöver inte ens gå i koppel i skogen längre, jätteduktigt är han. :) lägger ut bilder och kanske videos från vår promenad senare. för just nu sitter jag nämligen hemma hos min kära syster, har nyss slingat hennes hår och hon färgade mitt. "raven black" kommer det bli. hoppas det blir snyggt. 

skriver mer när jag kommit hem sen... 

kraam på er sålänge <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0