SOVA

ja, det blir det nu asså. tröööött. och så är det ju foto imorn, vi ska typ rediger bilder i photoshop. blir nog kul eftersom det är nytt för mig. 

"ch, ch, ch, ch, changes..." går det i mitt huvud. bara för jag haft den låten på huvudet hela dagen typ, eller nej, jag hade den på huvudet på dagen, så började jag sjunga på den, då sa amanda: "det är ju Bowie. ja kan spela den för dig." så hon spelade upp den på sin mobil. så gick jag ju och fortsatte sjunga på den. sen tog det ett ta. sen kommer den på radion också! gah. så då var den fast ett tag till. men sen har jag ju gått typ hela resten av dagen, här hemma, och inte haft den på huvudet, så helt plötsligt nu när jag skriver så börjar min hjärna: "ch, ch, ch, ch, changes..." bara sådär. jobbigt. nu går den i huvet på mig hela tiden. om och om igen. hoppas det inte stör mitt sovande. haha. ja, sdå kul kan man ha. :P

haha... av någon anledning satt vi på formlektionen och fick för oss att vi skulle tälta, i min skog. (haha, min skog) jag har ju inte precis en egen skog, kanske men liksom, skogen här där jag bor. ja, knäppa är vi. kanske händer, kanske inte... :P
 
Juste, sova var det ja. trött. så, gonatt. 
hoppas ni sover gott.
puss o kram <3
hörs imorn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0