Tisdag...

hello! :)
idag vaknade jag av att jag trodde att jag hade vaknat försent, men sen visade det sig att det inte alls var så. :P satt t.o.m och väntade i typ en kvart för att jag inte hade nåt att göra... haha.
åkte till skolan, hade gympa. idag fick vi träna som vi ville, så jag powerwalkade/joggade på löpbandet i 20 minuter, sen spinnade jag i 10 minuter, sen började jag känna mig dålig. kndes typ sjuk, så jag tog det lugnt resten av lektionen.
sen var det matte. och vi ade vikarie igen. asså, vår lärare kommer ju ALDRIG till våra lektioner... han måste typ vara dödssjuk eller nåt, eller så skolkar han bara. :P haha. aja... gjorde typ ingenting på lektionen, satt och funderade på den där låttexten igen, och skrev  gejer i blocket... ritade fina saker med A. hehe.
efter matten var vi jättehungriga, så vi gick till MAX och åt mat. :) myyyycket mat. mumsig mat. sen var vi mätta. jättemätta. :P
sista lektionen var contemporary practical art. vi typ satt och diskuterade mest hela lektionen, och jag kom på en ny idé till en tatuering (inte för att det hade nåt med DEN lektionen att göra, men...) när jag skissat på den lite mer så kan jag visa den här... det är faktiskt en av tatueringarna jag skissat på som jag skulle vilja ha på min kropp. Me like...
när lektionen var slut åkte jag hem, och satte mig vid datorn... satt och spelade ett tag, sen gick jag ut med hunden.
kom nyligen in, och ha ätit varma mackor. gottigt.
om 20 minuter börjar vänner, sen är det gossip girl. :)

juste... ringde till fruktbudet idag igen... fick snacka med killen som har hand om grejerna... men han sa att de helst vill ha folk över 18, och att de inte hade så mkt som behövde göras just nu, men att jag kunde höra av mig vid ett senare tillfälle om jag ville... så, det var ju lite tråkigt... men jag får väl hitta nåt annat jobb.

nu ska jag kolla lite grejer... så, hörs senare. :)

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0