Tisdag...

tja. känns verkligen inte som det är tisdag, och jag har ingen aning om varför... men det är det iaf. :P
var inte alls en lång skoldag idag. hade gympa, och tränade lite... vi fick gå tidigare, så jag fick sitta ett tag och vänta på att nästa lektion skulle börja. varken A eller Jen var på gympan, och inte så många andra heller för den delen, så jag satt och väntade och lyssnade på musik tills A kom. sen började vi  matten. och konstigt nog var faktiskt läraren där idag. haha. jag fattade faktiskt vad vi höll på med idag också, brukar numera oftast sitta och hlvsova och lyssna på musik, men idag fattade jag, och typ räknade och grejer... haha.
jenniför kom idag. hon är jättebrun. :P
efter matten hade varken jag eller A några andralektioner (eftersom vi har exakt samma schema). vi hade bestämt med chris att vi skulle baka hos A, fast C hade en lektion till efter matten, så hon slutade senare. så jag och A åkte först hem till mig, jag åt lunch, och så tog vi med oss min vovve och åkte hem till A, en liten stund senare kom C, och vi började baka gottiga muffins. 2 satser blåbär, och 2 satser choklad. jäääättegott var det. :)
så satt vi och åt några muffins, drack te och kollade på gamla avsnitt av Top Model och typ poängterade allas fel typ, eller, vissa sa vi var snygga också, men det flesta var det nåt fel på. haha, hemskt... :P
mysigt. sen chillade vi framför tv:n ett tag till, snackade lite, och sen gick vi till tvärisen, och jag, bobo och C åkte hem igen... (hon till sig och jag och bobo till oss då alltså... :P)
kom ganska nyligen hem... ska nog sitta vid datorn ett tag och kolla tv, så är det ju vänner vid 19.30, och efter det GG. :)

hörs senare. <3    

Kommentarer
Postat av: Malin

En till som har svårt att hålla koll på dagarna:P

2008-03-11 @ 20:37:16
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0