Tisdag...

tja.
försov mig imorse... irriternde. fast som vanligt hann jag i tid till skolan iaf. :P
hade gympa. och jag tränade faktiskt rätt intensivt. :) gick i rask takt, i uppförsbacke & joggade på löpbandet i 25 min. sen gjorde jag några magövningar, lårövningar, och sen stretchade jag lite... kommer nog dock ha väärldens träningsvärk imorn iaf.
efter gympan fick vi sitta och vänta i typ en halvtimma. sen var det matte. and guess what, fucking vikarie igen. så jäkla irriterande. matteläraren bara skolkar hela tiden. det eller så är han dödligt sjuk. och dessutom har vi PROV veckan efter lovet. och jag har typ ingen aning om vad jag håller på med... för det mesta. så jag måste plugga. :/ ska maila honom och säga att det faktiskt inte funkar att han är borta så mkt.

sen var vi hungriga. så vi gick till Max och åt. muumsigt.
sen var det contemporary, vi skulle bara ha lite individuella samtal, så jag satt mest och väntade. och skrev upp vad jag behöver för material till uppgiften...

sen åkte jag.

kom nyss hem, sitter och kollar halvt på tv. ska gå ut med hunden snart... 
skriver mer senare... kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0