Tja

hej hopp.
har inte gjort sä jättemkt sen jag skrev sist... haha, det är typ chill hela tiden. :P
humm humm... ha varit ute med hunden, kollat vänner, simpsons. suttit vid datorn och spelat ett spel där man ska bomba saker, och klarade typ hela spelet, vilket jag inte ens visste att man kunde göra. haha. orka.
sen har jag... jaa... inte mkt mer. vistats i sängen den mesta av tiden. som nu. i mitt rum har jag allt jag behöver. förutom typ mat, det får jag hämta i köket. nån toalett eller badkar finns inte heller... hehe, så det fanns visst vissa saker jag borde skaffa här inne. :P men för tillfället har jag allt jag behöver. en säng och en dator. haha.

nu ska jag kolla lite fler grejer på internätet (haha) och sen antagligen sova. fast jag är inte trött.

kort dag i skolan imorn! wohooo! :D så skönt. vet dock inte riktigt vad jag ska göra efter skolan, men... :P chill hemma är ju alltid najs. haha. jag chillar ganska mkt numera... :P

på söndag ska jag på kurs inför övningskörningen... ska bli kul. har väntat så länge på att få börja övningsköra. :D
jag SKA ta körkort när jag är 18.

hmmm... inget mer att skriva just nu... tror jag.
sååå... gonatt!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0