Tjenare...

hallå hallå... chill vare här.
har kollat på vänner (halvt, för msnade med A samtidigt, så jag följde inte precis vad som hände... haha), sen gossip girl (o fy fan vad bra det är) och sen lite halvt på i huvudet på gynning också...
asså, ärligt, jag lovar att jag kommer bli bessat av GG, jag är typ redan det... inte liksom, besatt som man kanske kan tycka att det låter som, typ överengagera sig i serien och få för sig att det är på riktigt eller så, haha. nä, men jag kommer inte kunna missa ett avsnitt. typ som det var med OC när det gick. och som det är med OTH nu också (fast just nu går det ju inte på tv). typ när jag såg första avsnittet av GG så tänkte jag: nä, men det där var väl inte så jättespeciellt... nästa OC? tror inte det... men sen när man fortsätter kolla så kommer man verkligen in i det, och karaktärerna blir mer levande på nåt sätt... man lär liksom känna dem. ja. jag älskar ungomsserier. så är det bara. skulle säkert kunna skriva min egen nån dag... haha. 
men iaf... sen satt jag vid datorn, kollade upp lite grejer. jag och A ska skippa jobbiga dagen på skolan imorn, eftersom vi inte känner att vi skulle få ut nånting av att promenera till skansen och äta matsäck... :P istället ska vi åka till tatueringsstudion och intervjua och fota. :) vi hade inte tänkt göra det tillsammans först, men sen visade det sig att båda fått kontakt med samma studio, och då tänkte vi att vi lika gärna kunde gå dit tillsammans, roligare så. så vi har slagit ihop våra frågor, och ska dit imorn. 
ska träffa henne klockan 3 imorn, sen åker vi dit tillsammans. så innan dess ha jag inte så mkt jag behöver göra. ska gå ut med hunden på morgonen, och sen blir det bara att ta det lugnt här hemma tills jag ska åka. skönt. 
är dock fortfarande lite irriterad över att jag inte får måla imorn. varför måste de stjäla den roliga dagen för? dumt. 

nyss kommit ut ur badet. badade inte så värst länge, men det var skönt och uppfriskande. :) 

tänkte säga att jag borde gå och lägga mig snart, men det är ju inte sant. jag kan ju sova ganska länge imorn. :D så jag sitter nog uppe ett tag till, och gör massa onödiga saker.. :P

hoppas ni haft en trevlig dag! 

kram <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0