Torsdag, och nu är det LOV! :D

vaknade i tid imorse, dock väääldigt trött. gick inte och la mig så jättetidigt igårnatt...
åkte till skolan, och hade foto. det var kul. vi satt och jobbade i photoshop igen. haha. jag gjorde C till ett fett, äckligt troll, som dessutom var gravid. :Poch sen experimenerade jag lite med andra grejer och så...

sen var det lunch, köpte macka och loka i cafeterian, och satt och läste igenom lite grejer till naturkunskapsprovet. sen hade vi engelska. fick typ läsa och lyssna på en dikt som vi sen skulle tolka. konstig var den. :P

vi slutade engelskan lite tidigare, så vi satt och gick igenom nsturkunskapen igen, i en liten grupp. sen var det ju då prov.... gick inte såå bra. väldigt många grejre jag inte kunde, några chansade jag på, några skrev jag bara ett frågetecken på... sen fanns det ju vissa jag kunde liksom, men... jag försökte ränka ihop ungefär hur mycket jag skulle få minst, och det blir väl typ ett G för mig... hoppas jag. aja... 

vi fick gå när vi var klara, så jag slutade lite tidigare. och åkte hem... :)

när jag kom hem skulle vi äta middag, och storstrumpa kom över också och åt med oss, hon skull följa med dem och storhandla sen. nu har de åkt, och ska köpa en massa godis och gott till påsken,´och jag ska gå ut med hunden typ nu. :P

hörs senare. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0