Torsdag...

ello peoples. :P
dagen har varit rätt chill, förutom att jag mådde ganska dåligt på morgonen, men det har gått över nu. :) behövde typ bara lite lunch. :P

började dagen med en fotolektion. vi skulle fota varandra i studio. (ja, typ som förr gången, bara att vi var 2 istället för 4 i grupperna, och nu fotade vi med blixt. 
jag och Cissi fotade varandra. hade rätt kul. hon låstades vara gravid, sjöng i en sopkvast, stod med paraply och diverse andra grejer, var lite gansta, och jaa... haha. vi hoppade lite också. 
kuligt. sen smög vi in till A och Anna också, och tog lite gruppbilder. hoppade lite där också, haha. 
sen fick vi radera en massa bilder, för vi hade rätt så jättemånga... :P sen skulle läraren föra över dem till datorn, och nästa lektion ska vi leka lite med dem i photoshop. :D jag har aldrig riktigt jobbat med photoshop innan, så det blir kul. :)
sen åt vi lunch i cafeterian, och snackade lite, väntade på att engelskan skull börja. 
på engelskan jobbade vi i böckerna, och jag uteslöt mig själv från omvärlden genom att proppa mina öron med musik... 
den lektionen var ganska snabbt över, och sen hade vi håltimme igen. satte oss några stycken i ett rum och hade tråkigt. haha. alla var trötta och uttråkade. satt och paparazzifotade lite allt möjligt, och blev paparazzifotad... :P
sen började lektionen. Naturkunskap. blä. satt och ritade på en tatuering mest hela lektionen, och läraren bara babblade. sen somnade jag nästan. och sen var lektionen slut, och därmed också skoldagen. så jag åkte hem. 
kom hem för inte så länge sen, och nu börjar magen kurra, så ska äta snart. mamma lagar mat... :) 

hörs senare. kramar på er. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0