Torsdag...

tjenare. kom hem från skolan för ett litet tag sen... ska äta middag snart, och sen ut med hunden.
kollade priser på resor till danmark, och det är ju sjukt billigt! (iaf på flynordic.com) kostar mindre än 600 per person, tur och retur. asnajs ju. det kommer nog lbi en resa med babesen i sommar. det skulle va askul. får kolla på det mer senare... :)

åh, juste. haha. vaknade imorse vid typ 7 (vilket egentligen var då jag skulle vakna) och tror att jag har försovit mig. så jag rusar upp, klär på mig, äter en banan, tar lite blutsaft, borstar tänderna och sticker vid kvart över. går i rask takt ner till tunnelbanan, och kollar på klockan, 7.25. då tänker jag: "men vänta nu... brukar inte jag ta tunnelbanan som går klockan 8 på torsdagar?" då hade jag fått för mig att jag skulle åka halv 8, när jag egentligen skulle åkt hel. och när jag väl sitter där så är det ju ingen idé att gå tillbaka hem igen, eftersom då skulle det bara vara att gå hem och sen tillbaka ner till tunnelbanan igen. så jag fick komma till skolan en halvtimma för tidigt. haha. irriterande var det.

satt i sofforna själv ett tag, sen rullade folket in sakta men säkert...
 hade foto, och vi jobbade i photoshop. det var askul. jag redigerade bilder som jag tagit på cissi i studion. en av dem blev asnajs. jag gjorde så hon såg ut som typ nån slags superkvinna av nåt slag. hehe. yeez, I liked it. och det var inte särskilt svårt heller. vi ska fortsätta med det nästa gång.
sen gick jag, A och J till Max och åt, som vanligt efter fotolektionerna. :P
blev mätt, och aningen flummig. ibland när vi ätit på max blir vi jätteflummiga, och skrattar typ konstant av inga bra anledningar. vet inte varför. haha. knäppt. 
sen hade vi engelska. vi gjorde lite övningar och grejer... 
sen var det en liten håla. vi satte oss i pentryt och jag läste högt ur en bok A läser på engelska. haha... sen blev jag torr i halsen. :P och vi gick upp till lektionen. 
naturkunskapen var som vanligt hemsk och nästintill outhärdlig. stt där och klottrade i mitt block, lyssnade på musik, halvsov, var död. och gjorde typ allt förutom att lyssna på läraren. har verkligen ingen som helst respekt för den gubben asså. han skulle gett oss våra prov för typ, vad kan det vara? ja, flera flera veckor iaf. men vi har fortfarande inte fått dem. så jävla irriterande. usch, hata!

sen slutade vi för dagen. skönt. jag och A gick och köpte oss varsin glass, typ vårens första. haha, inte precis bästa dagen att äta glass utomhus på, men vi hade tid över och var sugna. :) köpte lakritspuck. mums. lakrits gott... :D
satt och åt dem vid tvärbanorna och såg flera stycken åka förbi. (vi skulle åt olika håll, så vi satt kvar tillsammans tills vi ade ätit klart). sen kom hennes tvärbana, och min kort efter det. 
åkte hem, och satte mig vid datorn, och sitter här ännu... :P

måste gå och käka snart. hörs senare. 

kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0