Va?!

FAN! om det är nån som inte har sett Top Model än,och som inte vill veta vem dom åkte ut borde sluta läsa NU.

Asså, precis innan skrev jag ju att mina favoriter var Heather och Sarah. och Heather är fortfarande en av mina favoriter, men efter det här programmet tycker jag inte om Sarah längre. utan istället fick jag en ny favorit (har gillat henne innan, men nu blev hon verkligen en av de bästa för mig), och det var Janet. så jäkla söt tjej. och sen åkre hon ut! fyfan. fattar inte varför. jag trodde att Anbreal eller Sarah skulle åka ut, men sen står Janet där bland de 2 sista, och då tänker jag: "ja, men då åker ju Ambreal ut", och sen får Janet åka hem. blä.
vissa av mina absoluta favoriter åker alltid tidigt. och vissa andra stannar kvar till det sista. hoppas Heather vinner. skulle vara så kul. fast det finns ju många andra som är duktiga också.

image207

skulle vara kul att vara modell. :) :P fast jag tror inte jag skulle vilja vara en riktigt stor och känd modell, för då har man så stor press på sig. skulle bara vilja modella litegrann, inte behöva gå ner en massa i vikt och så...

mm... kuligt kuligt. hihi.

skriver mer innan jag ska sova, och säger gonatt... det blir nog ganska snart, men jag vet inte riktigt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0