Vad roligt vi skulle kunna ha om alla var halvdöva

haha... ja, det låter ju knasigt, men med det menar jag bara att det är kul med missförstånd. när jasg säger nånting och någon hör nåt annat kan det bli så jävla roligt... så om alla var halvdöva skulle såna missförstånd uppstå hela tiden, och då skulle vi kunna skratta lite oftare. haha

detta kom jag att tänka på när mamma kom in i mitt rum nyss och frågade efter handcreme:

Mamma: Lina, har du nån handcreme härinne?
Jag: ja, här, man kan klämma ut lite om man försöker.

I mammas öron blev det såhär: "Ja, här, man kan klämma ut lite i köket."
haha, så hon trodde att jag ville ha ut henne ifrån rummet. haha... lite kul. säkert inte så roligt för er, men jag tyckte det var kul iaf...

aja... back to CSI.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0