Wasting time when there is no time to lose...

jaha... nu har jag suttit och spelat the sims mest hela dagen, ja, förutom de gångerna jag varit ute på promenad med vovven, ätit, och kollat på tv. usch. hu vad jag är hemsk! måste fan sluta göra onödiga saker... måste ju plugga! har faktiskt jäävligt mkt att göra just nu. som vanligt har det blivit så att vi fick en lugn stund, bort från läxor och prov och sånt, och sen helt plötsligt kommer allt på en gång igen. de borde ju bygga upp det lite bättre kan man tycka... humm. så imorn får jag fanimej se till att ta tag i pluggandet, spelar ingen större roll VAD det är jag pluggar på, bara det är nåt... okej... måste skriva en liten lista över vad jag har att göra under lovet, och kanske en liten tid framåt:

¤ Fortsätta på tatueringsarbetet
¤ Börja med Contemporary-projektet
¤ Plugga matte inför provet, och senare omprovet jag ska göra på förra provet
¤ Måla en dröm, samt skriva om en mytologiskt person
¤ Plugga till provet på Romantiken
¤ Skriva träningsdagbok dagligen
¤ Välja och analysera en låt på engelska

det var det, tror jag... för nu i alla fall. det kanske inte ser ut som så mycket på pappret, men jag lovar, nästan alla de där sakerna kräver MAJOR WORK. så... dags att börja. fotade ju till fotouppgiften idag, så då har jg ju det avklarat iaf. men det var ju inte så svårt... :P det var ju roligt.
hmm... vad kan jag göra imorn? juste... vi skulle KANSKE typ åka till farsta och kolla lite grejer... jag fick ju in lönen på mitt konto idag, så jag tänkte kanske leta lite kläder... men bara lite, typ på gina eller nåt sånt. :P och sen fyller ju lillebror år snart, och vi ska fira honom i hlgen, så jag måste köpa present till honom också. om vi inte åker dit tillsammans kanske jag sticker själv... äh, vi får se hur det blir imorn. :)
men efter den eventuella turen till farsta, vaad kan jag göra? eller i alla fall börja med? hmm... typ, skulle ju kunna göra estetisk orientering (det där med drömmen och skit). skulle kunna för det första ta reda på vilken dröm jag vill måla, vilken mytologisk person jag vill skriva om, och sen hitta info om denna. så skulle jag kunna skissa lite fler tatueringar, och kanske börja med modellen till contemporary...

jaa... nåt av det där ska jag i alla fall göra imorn. förhoppningsvis.

nä... nu är det sent... måste sova. men nu har jag blivit övertrött, sådär att man liksom känt sig trött ett tag, men inte gått och lagt sig, så man känner sig pigg igen sen... haha. iriiterande. men jag somnar nog om jag stänger ner datorn.

så, gonatt på er! sov gott. antagligen har de flesta redan somnat, men ändå... fortsatt god sömn. haha. :P

GONATT! <3


Kommentarer
Postat av: A

MEN WTF, snacka om att stressa mig!

2008-03-26 @ 12:43:30
URL: http://chasingdragons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0