Fredag

tja. kom ganska nyligen hem från skolan.
hade ju ingen svenska imorse, så jag sov länge, och sen kom jag försent till estetisk orientering. haha, vår lärare hade typ varit skitsur, för det hade bara varit 2 st där från början, sen kom jag och några till... :P
vi hade betygsnack. jag får MVG! :D typ alla fick det, eller många iaf. hehe... knaslärare. men bra. :D
sen satte jag och A oss och chillade och åt lite mackor och en stång... :) och kollade igenom våra arbeten. med en timma kvar till lektionen började kom vi på att vi kunde framkalla bilder. så vi gick och hämtade alla grejer och gick in i labbet och framkallade.
sen lämnade vi allt för att komma tillbaka senare och fortsätta, och hade practical art. redovisade våra arbeten, gick bra. sen gick vi in i labbet igen och fortsatte framkalla. :) fick 6 st bilder på min lillasyster jag blev nöjd med. men vet inte om jag ska använda alla. får se. :)

nu ska jag ut med hunden snart. sen måste jag nog börja med min tidslinje. bajs. orkar ite. men måste. :/

aja. skriver mer senare.
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0