Min dag i punkter.

Min dag har varit väldigt lång. men jag ska rada upp den för er:

¤ vaknade motvilligt klockan 6, åt frukost, gick ut med hunden.
¤ åkte till skolan.
¤ hade matte klockan 8.15 och var allmänt död.
¤ hade historia, kollade på film och var allmänt död. 
¤ hade nutida konst och gick igenom saker man i princip redan kunde, och var allmänt död. 
¤ lånade pengar för att köpa lunch, och gick upp till 7an och åt den, med J.
¤ var allmänt död och uttråkad och ont i magen, aj.
¤ hade svenska, läste bok, pratade om bok, skrattade åt grabbarnas planer för projektarbetet.
¤ skrattade lite mer.
¤ fnissade för mig själv.
¤ var övertrött och fnissade lite mer.
¤ frös.
¤ nynnade på rederiet-vinjetten.
¤ letade efter jerka.
¤ hittade jerka, och hade mentorssamtal med honom och Amelie. vi var de enda där.
¤ babblade med Ami och Chris om gemenskap.
¤ syster ringde, frågade om jag skulle med till sickla köpkvarter.
¤ träffade syster, åkte till sickla, hon köpte skor, jag fick en hårfärg.
¤ åkte hem, och fick några fler kläder av syster innan. 
¤ gick hem hem. 
¤ vädret var fint. 
¤ gick ut med hunden, fotade självporträtt.
¤ kollade tv, vänner, simpsons, family guy. 
¤ gjorde läxan "normal".
¤ duschade.
¤ och nu ska jag sova snart. är allmänt död fortfarande. 

listan blev lite längre än jag trott. men som sagt var dagen lång. och rätt jobbig, men också chill på vissa ställen. 

Sova nu. natti! <´3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0